2021-03-01 08:10Pressmeddelande

Rensa bort löv med lätthet tack vare nya RYOBI MAX POWER blåsare

RY36BLXA - Den nya WHISPER-blåsaren

Lika tyst som en viskning
MAX POWER borstlösa blåsare ingår i WHISPER™-serien och levererar kraftfullt luftflöde med en hastighet på upp till 176km/tim på absolut lägsta ljudnivån. Idealisk för trädgårdsstädning när du inte vill störa dina grannar.

Borstlös motor
En högpresterande borstlös motor ger bättre effektivitet och mer kraft för utmärkt prestanda. Det har aldrig varit så enkelt att röja upp i trädgården från löv och smuts. Med fördelarna av den borstlösa motorn får du också längre driftstid och kan täcka större ytor.

Turboläge
Med Turboknappen kan du få den där extra skjutsen när det behövs vid rensning av blöta löv eller stora lövhögar.

Ställbart handtag
Ett justerbart handtag som kan ställas i sju olika lägen för att hitta bästa möjliga ergonomi vid avändning så du inte behöver justera ditt grepp samt göra blåsen så liten som möjligt vid förvaring.

Lufthastifhet (Blåsläge) (km/h)

Luftvolym (Blåsläge) (km/h)

15.6­­

Vikt utan batteri (kg)

3.5

Noll utsläpp och mindre oljud med MAX POWER

RY36BLA - MAX POWER Jetblåsare

Jetblåsare
MAX POWER blåsaren har en jetfläkt som ger en kraftfull lufthastighet på upp till 152km/tim.

Turboläge

Variabel hastighetskontroll
Blåsen har variabelkontroll vilket ger dig större kontroll över arbetet. “Använd den variabla hastighetsbrytaren för att kontrollera distans och riktning på de löv du blåser för prydligast resultat. Det ger också en bra balans mellan blåskraft och längsta möjliga driftstid.”, säger produktchef  Liisa Railasto.

Ställbart handtag

Lufthastifhet (Blåsläge) (km/h)

Luftvolym (Blåsläge) (km/h)

14.9

Vikt utan batteri (kg)

2.9

MAX POWER
MAX POWER innehåller den mest avancerade motorteknologin, elektroniken och batteriprestandan, och omdefinierar batteridriven bekvämlighet för hela DIY-marknaden. Du får friheten och kraften att enkelt hantera de tuffaste och mest långvariga trädgårdsuppgifterna.

Med ett komplett utbud av trädgårdsredskap för utomhusuppgifter, från gräsklippning och häckklippning till batteridrivna omvandlare och snöslungor. MAX POWER är framtiden inom trädgård med noll utsläpp, låga vibrationer och lite buller i ett enda batteridrivet system.