2021-01-25 07:55Pressmeddelande

Nya ONE+ Polermaskin - Gör bilen, båten och möblerna skinande!

18V Polermaskin

Oavsett om du polerar din bil, båt eller till och med restaurerar möbler, kommer ONE+ Polermaskin att ge dig den glansiga finish du önskar.

Denna dubbelverkande polermaskin gör att du inte längre måste lita på proffs varje gång du vill uppnå en snygg finish på ditt fordon eller din båt. Spara tid och pengar genom att ta bort repor och matt yta hemma med detta lättanvända verktyg.

Variabel hastighet avlägsnar slitage och lätta repor och med den dubbelverkande rörelsen får du en perfekt finish utan rotationsmärken och brännskador i lacken.

Fronthandtaget på polermaskinen möjliggör flexibelt grepp och ger hög användarkomfort. Låsknappen underlättar så du kan greppa verktyget med två händer för optimal kontroll.

Medföljande tillbehör

Verktyget levereras med tre svamptyper för olika applikationer. Applicera medel för repborttaganing på den röda rondellen för att ta itu med defekter i lacken. Lägg polermedel på den gula rondellen för att förbättra färg och finish och applicera en skyddande beläggning med vaxpå den svarta rondellen. Växla enkelt mellan applikationer genom att byta polersvampar med kardborrefäste, kompatibla med alla märken.

Läs mer om maskinen och dess funktioner på: https://se.ryobitools.eu/produktfokus/polermaskin/

Oscillering diameter (mm)

Oscillering (opm)

Poleryta (mm)

Vikt med batteri (kg)

2.2

Som det senaste tillskottet i ONE+systemet kan polermaskinen drivas av vilket ONE+batteri som helst! Du kan växla ett batteri mellan över 100 verktyg som underlättar alla dina DIY och trädgårdsprojekt.