2021-02-18 07:35Pressmeddelande

Ladda och ge ström till dina prylar utanför hemmet med Ryobi MAX POWER

nya MAX POWER omvandlaren ger dig möjlighet att ladda och driva flera enheter på alternativ platsnya MAX POWER omvandlaren ger dig möjlighet att ladda och driva flera enheter på alternativ plats

Portabel kraft

MAX POWER Spänningsomvandlare från RYOBI® med 230V / 300W av kontinuerlig effekt gör att du kan ge ström åt dina sladdapparater även utanför hemmet.

Ren Sinusvåg

Klarar av att driva alla typer av laster och känslig elektronik som laptops, datorer, kameror, fläktar, högtalare och radios*.

Flera portar

Tack vare 2 st. USB-portar samt 230V-uttaget kan du ladda eller driva flera enheter samtidigt. En perfekt kompanjon på camping eller när du arbetar utanför hem och kontor.

Ladda datorer, surfplattor och mobiler på språng. Utmärkt för resor och utflykter. Tack vare sin lättviktsdesign är den enkel att ta med överallt.

Driv dina sladdapparater även när du inte har tillgång till ett vägguttag.

LED-lampa

Omvandlaren har en LED-lampa för mindre områdesbelysning som kan lysa upp när det är mörkt och gör det enket att plugga in dina kontakter.

Handtag och upphängning

På baksidan finns ett handtag som gör det enkelt att bära med dig omvandlaren med eller utan batteri och på undersidan finns integrerad väggupphängning vilket är perfekt för förvaring samtidigt som det skyddar sladdarna mot att ligga på golvet.

*Omvandlarens effekt beror på lastens specifikationer, kontrollera kompabilitet innan användning.

Ingen strömkälla? Inga problem! Med dina ONE+ eller MAX POWER batterier har du nu alltid tillgång till ström tack vare omvandlaren.

MAX POWER

MAX POWER innehåller den mest avancerade motorteknologin, elektroniken och batteriprestandan, och omdefinierar batteridriven bekvämlighet för hela DIY-marknaden. Du får friheten och kraften att enkelt hantera de tuffaste och mest långvariga trädgårdsuppgifterna.

Med ett komplett utbud av trädgårdsredskap för utomhusuppgifter, från gräsklippning och häckklippning till batteridrivna omvandlare och snöslungor. MAX POWER är framtiden inom trädgård med noll utsläpp, låga vibrationer och lite buller i ett enda batteridrivet system.

Specifikationer

Toppeffekt (W)